Shop Mobile More Submit  Join Login
Pewds - Best Rap Ever by OvenMittensForGandhi Pewds - Best Rap Ever by OvenMittensForGandhi
Add a Comment:
 
:iconmagicartmist:
magicartmist Featured By Owner Nov 13, 2014
lol i saw that vid it scared the crap out of me with the widow!!!
I had nightmares for nights! I wonder if pewdie has nightmares at all after playing those games???
Reply
:iconumbrellakid10:
UmbrellaKid10 Featured By Owner Jan 18, 2014
This is the first video I show anyone when I'm introducing them to Pewds
Reply
:iconknightviper1:
Knightviper1 Featured By Owner Sep 29, 2013
Dat is the best rap EVAH! x3
Reply
:iconsamcollends:
samcollends Featured By Owner Sep 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
:iconpatrickplz::iconsaysplz: I don't get it!
Reply
:iconmentalityscanvas:
mentalitysCanvas Featured By Owner Sep 19, 2013
What video is this?
Reply
:iconovenmittensforgandhi:
WHY OFFICE JOBS SUCK? - One Late Night
Reply
:iconshougatouki:
ShougaTouki Featured By Owner Sep 18, 2013  Hobbyist General Artist
"I feel like I'm m************ stuck. In this... duck. It makes me wanna quack like... what the f*** what that...?! :iconduckplz:
Reply
:iconjedi1k:
Jedi1K Featured By Owner Sep 18, 2013
That song is still stuck in my head~! XD It's so catchy!
Reply
:iconshougatouki:
ShougaTouki Featured By Owner Sep 19, 2013  Hobbyist General Artist
I know! The "Jabba the Hutt" song is also stuck in my head! Me and my friend :iconstarlit-dusk: were singing it this morning at school. :D
Reply
:iconvalora390:
Valora390 Featured By Owner Sep 19, 2013  Hobbyist General Artist
YESH THE DUCK!
Reply
:iconkatlyn12:
Katlyn12 Featured By Owner Sep 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
i remember that episode
Reply
:icondappeltail:
dappeltail Featured By Owner Sep 18, 2013  Hobbyist General Artist
I remember that episode toooooo and it was soooooo funny I fell out of my chair
Reply
:iconkatlyn12:
Katlyn12 Featured By Owner Sep 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
yeah right remember this part

I feel like I'm stuck in this duck it makes me want to quack like-
what the fuck was that
Reply
:icondappeltail:
dappeltail Featured By Owner Sep 18, 2013  Hobbyist General Artist
How could I forget!!!! * bro-fist*
Reply
:iconkatlyn12:
Katlyn12 Featured By Owner Sep 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:iconbrofistplz:
Reply
:icondappeltail:
dappeltail Featured By Owner Sep 18, 2013  Hobbyist General Artist
XD whin I saw that I smiled 
Reply
:iconkatlyn12:
Katlyn12 Featured By Owner Sep 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
YEAH!!!!!
Reply
:icondappeltail:
dappeltail Featured By Owner Sep 19, 2013  Hobbyist General Artist
Look at your gallery and I love creepy pasta tooooo
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 18, 2013
Image Size
1.6 MB
Resolution
2104×3952
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,166
Favourites
93 (who?)
Comments
19
Downloads
0
×